středa 4. dubna 2012

Něco nového?

Krásný den,

zdravím vás po delší odmlce, člověk občas potřebuje čas si urovnat své záležitosti, ať už pracovní, životní či si jen tak v klidu popřemýšlet co a jak... Začátek nového roku jakoby k tomu přímo vybízí a s příchodem jara je víc než nad slunce jasné, že změny budou, ne že ne :).

Přemýšlela jsem, zda vůbec pokračovat v blogování, zda má smysl se někde nějak veřejně vyjadřovat, zda o to vůbec někdo stojí a nakonec jsem si řekla - i kdyby si nikdo nic z toho, co se tu pokouším vytvářet nepřečetl - nevadí. Možná tím líp.

Od Vánoc se mnohé změnilo, mnohé zůstalo,  vášeň k tvoření mi zůstala, za což jsem vděčná. Času ale není nazbyt, takže jsem ráda, že se k šití vůbec dostanu, no však být denně 11 hodin v práci (nebo na cestě do ní - z ní) není žádná prča, kdo tak pracuje, ví... Ráno brzy vstávat, pozdě odpoledne se vracet, rychle navečer dodělat co se přes den nestihlo a pak padnout ústy napřed. 
  
Naštěstí už leze sluníčko z mraků, hřeje, žene pampelišky z úkrytu, to je ta pravá energie, která nabíjí a probouzí člověka k dalším činům. Jaro je tady! Velikonoce volají, však už se na ně těšíme, tak všem krásný pozdrav a rychle ven, užít si tu parádu! :)




Žádné komentáře:

Okomentovat