úterý 15. listopadu 2011

Listopad čas čekání...

Listopad je zvláštní měsíc...ten měsíc před vánocemi...už to není  podzim, počasí je dosti nevlídné, do Vánoc daleko, prostě deprese...Zajímalo by mě, proč se tolik lidí těší na vánoce, když pak těsně před nimi lamentují, jak je to hrozné, ty fronty, ty peníze, romantika daleko... A chudák listopad má pech, všechno je najednou tak nějak dlouhé, venku rychle tma, zima...
Proto to zdobím byt už od 14. listopadu vánočními ozdobami...nevím proč zrovna tohle datum, není to moc brzy, ale zase brzy na vánoční výzdobu to zřejmě ano, no zkrátka, prostě jen tak, 14. listopadu... do té doby se musím mirně krotit... :) A jakmile pomine magické datum,  začínám po bytě rozvěšovat... zavěšovat... dekorovat... kolem 1. prostince už nemám žádné zásoby a začínám nakupovat další...


A tak je tohle období pro mě jakýmsi měsícem klidu před bouří, než začátkem šílenství...Večer si u horkého ovocného čaje zabalím do deky a myslím na to, co je potřeba ještě ozdobit     vylepšit...mám to ráda :)


Avšak přípravy na Vánoce probíhají, tak aby bylo co dát pod stromečkem...

2 komentáře:

  1. Máš pravdu a je od Tebe moc hezké, že jsi to tomu listopadu tak hezky vynahradila. Já vždycky říkám, že to, jaké Vánoce budou, si z velké části ovlivňujeme my. Když se bude hnát po obchodech na poslední chvíli, snažit se nakoupit a navařit tuny jídla, tak si to nikdy nemůžeme užít. Advent je čas klidu, kdy bychom měli už jen rozjímat a užívat si krásy okamžiku. Já mám Vánoce ráda, tu atmoséru, vůni cukroví, skořice a vanilky, rozzářený vánoční stromek, hořící svíčky, pohádky, koledy......někdy i sněhové vločky za oknem.....prostě romantika, klid, pohoda. Snad přes všechny problémy, které nás letos potkaly, nakonec budou takové. Prostě ŠŤASTNÉ A VESELÉ.

    OdpovědětVymazat
  2. Moničko, mluvíš mi z duše...úplně jsem se rozněžněla, když tu čtu tvůj komentář :D bože, já už se tak těším...:D

    OdpovědětVymazat