čtvrtek 24. listopadu 2011

Dlouhé zimní večery a horké čaje...

Dlouhé zimní večery a horké čaje...

 Je listopad večer. Venku už smráká, to se stává když jsou tři čtvrtě na čtyři a je měsíc do Vánoc. Dneska prý otvírají vánoční trhy v Drážďanech...tak to už vážně začíná.
Každý den piji čaj. Jakýkoliv. Ale spousty, litry. Ne že by mi všechny chutnaly... ale od dob urologického čaje ... jsem se naučila vypít jakýkoliv čaj a přinutit se myslet si, že je velice chutný.
A tak piji biočaje. Jsou bylinné, kořeněné a jistě velice zdravé, na každé krabičce se dozvím, co v kterém čaji je a  věřím, že kvalita odpovídá známce Bio. Jsou vážně dobré (věřte mi), tedy jsou to bylinky a urologický čaj mi připomínají stále... Už jsem říkala, že jsou zdravé..?
Proměnila jsem kávovar na čajovar a tak si zajistila, že mi čajovar chrlí litry horké vody do konvičky se sáčkem... jsem genius! A děsně zdravá...






V těchto dnech mívám spotřebu svíček, a plynu v kamnech... Teplo, to je moje, Martin by řekl, že To sakra! Dokonce jsem si koupila svetr místo zimní bundy a chodím si ve svetrobundě, ve které je neuvěřitelné teplo. Bohužel svetr pohlcuje veškerou vlhkost z okolí a jen tak neuschne, na což se těším, až začne sněžit. A sundat ho nesmím, protože jsem si ho vyzuzala a tak ho musim nosit. A miluju ho!





Taky jsem si nechala propíchnout obočí, no zážitek. Zvláštní listopad, zdá se mi...










A než jsem tento blog dopsala, tak je venku tma jak pytli.









1 komentář:

  1. U nás funguje kávovar také spíše jako čajovar...chi, chi, chi....na jednu kávu připadají tak dva litry čaje.....:-D

    OdpovědětVymazat